fredag 18 juli 2014

Döden är nära

Har rådfrågat familjen och de tycker att hunden måste få lämna denna jord när han lider. Jag ringde till veterinären i morse. Jag blev så ledsen när jag tänkte på att han skulle dö att jag bara grät. Men vi befinner oss i semestertider så den veterinär som kunde komma hem för att utföra detta hade inte tid att ringa eller göra detta i dag. Så hunden får leva till måndag. Så sorgligt allt. Har aldrig behövt ta död på en hund förut. Han orkar inte annat än sova och har ont. Dock äter han och dricker fortfarande och han är så fantastiskt duktig att han gör sina behov när jag bär ut honom. Han sliter för att hålla sig vid liv. Stackarn. Jag tittade på komedier och roliga program hela kvällen på TV. Stod inte ut med något annat. Jag skrattade så mycket jag orkade. Varmt liv och kall död så nära varandra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar