torsdag 6 april 2023

Alexander Rad mördade Tintin

 Jag skrev om detta på min blogg, den som nu är borttagen av Blogger för hat. Men texten på Google finns kvar fast man inte kommer till något inlägg. Skitstövlar rent ut sagt, som inte låter mina bloggar vara kvar. En av de borttagna går att se för andra, men inte för mig, som är författaren. Vad är det för galenskap som pågår? Ifall det inte är så att Blogger är hackat? I så fall ber jag Blogger om ursäkt. Men återställ nu genast bloggen annhelenarudberg2.blogspot.com så jag slipper tjata om detta. Nedan är vad som står på Google om detta i mitt namn. Men bloggen finns inte!

Pappan Alexander Rad har åtalats för att ha strypt sin 8-årige son, som kallades Tintin. Han hittades död i badkaret hemma hos pappan i Luleå den 8 januari. Nu är lagändringar på gång, för så ska det aldrig mer gå till att barnet är så utsatt att det dör! Barnkonventionen är lag i Sverige, men fortfarande går föräldrars rätt före barnens. Så ska det inte vara. Tyvärr kommer inte lagändringen förrän i slutet av året, så fortfarande går det inte att hindra en våldsam förälder att träffa sitt barn. Inget barn ska tvingas att umgås med en förövare! För bedrövligt att jag eller andra inte kan läsa vad jag skrev om detta i januari eller kan hänvisa till detta inlägg på min blogg! Den jag nu skriver på och som är den enda jag har kvar hos Blogger.


Den här pojken mördades av sin pappa! Han blev bara 8 år. Det ska aldrig behöva hända i ett land som Sverige där Barnkonventionen är lag sedan 2020. Men ändå gör det så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar