måndag 3 april 2023

Min blogg är borttagen!

 Kanske får jag tillbaka min borttagna blogg! Men nu är den borta. Och inte bara min senaste utan också den jag skrev till 2014 när min sambo dog i cancer. Men Blogger påstår att bara min senaste är borttagen. Vad är det här? Är Blogger kapat av illasinnade? Eller vad är det som pågår?

Vi får se om jag får tillbaka den om några dagar när de verkligen har granskat. Då ska människor titta på den för det här måste vara en robot som har reagerat. För jag fick ju svara att jag inte var en robot, men inte mer än så. 

I mer än tio år har jag anlitat Blogger utan problem, men nu är uppenbarligen tiden sådan att vem som helst som får för sig något kan anmäla mig. Det är skamligt och ett övergrepp som jag ser det, men jag hoppas att om Blogger nu granskar min blogg så slipper jag sådana problem i framtiden!

Nedan får ni de senaste inläggen i min blogg från facebook. De går inte att läsa förstås, men ni ser vad de handlade om:





1 kommentar:

  1. Åh vad jag är glad att jag hittade dig men på en
    annan plats.
    Ha en skön påsk

    SvaraRadera